Aprašymas - Baigiantis Antrajam pasauliniam karui nugalėjusios sąjungininkų šalys desperatiškai stengėsi gauti išsamią informaciją apie Vokietijos reaktyvinių lėktuvų technologiją ir didelio greičio tyrimų duomenis, kuriuos galėtų pritaikyti savo reaktyvinių lėktuvų projektuose. Naudodamasi šia informacija ir iš Didžiosios Britanijos gauta variklių technologija, Sovietų Sąjunga 1949 m. pristatė nedidelį Mikojano-Gurevičiaus MiG-15 - vieną iš galingiausių ankstyvųjų reaktyvinių naikintuvų. Net kai šis lėktuvas pasirodė esąs veiksmingas Korėjos karo metu, sovietai jau kūrė jo įpėdinį. Didesnis ir greitesnis Mig-17 "Fresco" galėjo atrodyti kaip didesnė savo pirmtako inkarnacija, tačiau iš tikrųjų tai buvo visiškai perkonstruotas orlaivis, kuriame buvo įdiegta daug patobulinimų, palyginti su MiG-15, ir gerokai padidintas sovietų reaktyvinių lėktuvų pajėgumas. MiG-17 buvo sukurtas bombonešių žudiko vaidmeniui atlikti ir niekada nebuvo numatytas kaip naikintuvas su šunimis. Tačiau dėl savo išskirtinio manevringumo šis orlaivis galėjo pasiekti kovinių pergalių prieš daug sunkesnius ir modernesnius amerikiečių projektus. Vietnamo karas JAV karinėms oro pajėgoms tapo tam tikra blaivia patirtimi, nes kai kurie moderniausi jų lėktuvai tapo MiG-17 ginklų aukomis. Lengvesni ir daug manevringesni už JAV lėktuvus, ikigarsiniai MiG-17 pasiekė pergalių prieš tokius lėktuvus kaip F-105 Thunderchief ir McDonnell Douglas Phantom, todėl JAV sukūrė naujus judrius oro erdvės pranašumo naikintuvus. Puikiomis eksploatacinėmis savybėmis pasižymintis, ekonomiškas ir lengvai prižiūrimas tvirtas MiG-17 buvo gaminamas dideliais kiekiais ir tapo standartiniu Varšuvos sutarties naikintuvu nuo šeštojo dešimtmečio vidurio ir kitą dešimtmetį, o lėktuvai pagal licencijas buvo gaminami ir Kinijoje, ir Lenkijoje. Tai buvo patrauklus naikintuvas daugeliui mažesnių pasaulio karinių oro pajėgų, ir ilgainiui šį tipą naudojo daugiau kaip trisdešimt užjūrio valstybių. Išvirkščiai, tačiau Amerikoje, kurioje MiG-17 buvo sukurtas kovai su tauta, atsirado daug šių lėktuvų, kurių dauguma pateko į privačių kolekcininkų rankas, tačiau nedidelis skaičius buvo naudojamas panašių lėktuvų bandymams ir kovos su mažesniais, judresniais reaktyviniais naikintuvais technikai tobulinti. Du gražiai restauruoti pavyzdžiai taip pat buvo populiarūs JAV aviacijos parodų dalyviai.
Apsauga - Tinka vyresniems nei 14 metų modeliuotojams.
Daiktai - Plastikinis
Dalies numeris - 03091
ean - 5055286660993
Elementų skaičius - 87
gamintojas - Airfix
garantija - 24
garantijos_tipas - normalus
Ilgis - 156 mm
Kita informacija - Fanerinis modelis su vaizdine surinkimo instrukcija. Modeliui sukomplektuoti reikia dažų ir klijų.
Kitos funkcijos -
Laiptai - 1:72
Lytis - Berniukai
matmenų aukštis - 165 mm
matmenų gylis - 55 mm
matmenų plotis - 280 mm
matmuo svoris - 185 g
Metai - 1949
Minimalus amžius - nuo 14 metų
pavadinimas - AIRFIX Mikojanas-Gurevičius MiG-17 Fresco
Pavadinimas - Perdirbimo šiukšliadėžė
Plotis - 134 mm
Pridedami priedai -
Tipas - Orlaiviai
vendpn - 03091
Description - The end of the Second World War saw victorious Allied nations desperately attempting to secure details of German jet technology and high speed research data which could be applied to their own jet projects. Using this information and engine technology obtained from Britain, the Soviet Union introduced the diminutive Mikoyan-Gurevich MiG-15 in 1949 one of the most capable of the early jet fighters. Even as this aircraft was proving effective during the Korean War, the Soviets were already working on its successor. The larger and faster Mig-17 Fresco may have looked like a larger incarnation of its predecessor, yet this was in fact a completely redesigned aircraft, incorporating many improvements over the MiG-15 and a significant upgrade in Soviet jet capability. The MiG-17 was designed to perform the role of bomber killer and was never intended as a dogfighter. However, its exceptional agility would allow this aircraft to score combat victories over much heavier and more modern American designs. The Vietnam War proved to be something of a sobering experience for the US Air Force, as some of their most modern aircraft would fall victim to the guns of the MiG-17. Lighter and much more manoeuvrable than the US aircraft, the subsonic MiG-17 would claim victories over such aircraft as the F-105 Thunderchief and McDonnell Douglas Phantom, resulting in the US developing new agile air superiority fighters. Possessing excellent performance, being cost-effective and easy to maintain, the rugged MiG-17 was produced in large numbers and became the standard Warsaw Pact fighter from the mid 1950s and for the next decade, with aircraft produced under licence in both China and Poland. It was an attractive fighter option for many of the worlds smaller air forces and more than thirty overseas nations would eventually operate the type. Perversely, for a nation against which the MiG-17 was designed to combat, America would become home to significant numbers of these aircraft, most coming into the hands of private collectors but a small number used in dissimilar aircraft trials and to perfect combat techniques against smaller, more agile jet fighters. Two beautifully restored examples have also been popular display performers on the US Airshow circuit over the years.
Security - Przeznaczony dla modelarzy w wieku powyżej 14 lat.
Stuff - Plastic
Part number - 03091
ean - 5055286660993
No. of elements - 87
producer - Airfix
guarantee - 24
guarantee_type - normal
Lenght - 156 mm
Other information - Model do sklejania z instrukcją obrazkową montażu. Do wykonania kompletnego modelu niezbędne są farby i klej.
Other features -
Scale - 1:72
Gender - Boys
dimension height - 165 mm
dimension depth - 55 mm
dimension width - 280 mm
dimension weight - 185 g
Year - 1949
Minimum age - od 14 years
name - AIRFIX Mikoyan-Gurevich MiG-17 Fresco
Designation - Kosz zgodnie z zasadami recyklingu
Width - 134 mm
Accessories included -
Type - Aircrafts
vendpn - 03091